ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > ATV Klub Danmark > Spørgsmål og svar til klubben
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: kina atv'er i AKD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kina atv'er i AKD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TDK86 Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 07.April.2008
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TDK86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kina atv'er i AKD
    Sendt: 20.August.2008 kl. 14:25
jeg tænkte på om der er mange der er medlem af AKD der har Kina Atv'er...

ved jo godt det er seriøse folk der er medlem, men vi har jo alle været nybegynder engang.

Tongue
Til top

Til top
Jan34 Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 27.September.2007
Beskeder: 1169
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan34 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.August.2008 kl. 14:40

Jeg tor ikke jeg lyver når jeg siger at nok over halv delen af dem det er i AKD nu, startet på kina atv.

Der er da stadi folk der køre med Kina atv i AKD. 
så lidt er der men ikke mange

Redigeret af Jan34 - 20.August.2008 kl. 14:43
Jan Larsen
Egtved
(AKD34)
Voksene mænd må også lege
Honda Rincon TRX 680/FGA
Gorilla 3,0 Line Dynex-75   
JL Rear Bumper. Skid Plate.
Kone med Honda Rincon 680FA.
Til top
KIMC Se Drop Down

Medlem siden: 26.November.2007
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KIMC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.August.2008 kl. 14:47

Hej

Ja det er ligesom Jan siger man starter  i "de små" og bliver klogere. Selv startede jeg med en "road devil" 250 ccm til 11.000 ok til lige at starte med men kedlig i længden. Nu har jeg en Hyosung 450 R ccm som sparker Cool 40.000 og der selvfølglig lidt vej op til de store drenge... Men skal selvfølgelig også overveje hvad man gerne vil. Det kan godt være svært især som mig syntes det er fedt og køre quad men det er jo også fedt og kunne bestige "bjerge" og køre i dybbe kløfter på ATV.

Held og lykke

Kim

Til top
realcowboy Se Drop Down

Medlem siden: 25.November.2007
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér realcowboy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.August.2008 kl. 17:22
ja jeg startede da også med en kina maskine derfor kan man da sagtens være seriøs det er jo glæden ved at have en maskine der tæller Thumbs%20Up
honda rancher 400
bronco 2.5,dynex wire
allu med bridgestone 25"
Til top
Bertil Se Drop Down
Næstformand

Medlem siden: 22.November.2006
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bertil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.August.2008 kl. 17:56

Personligt synes jeg at AKD er super eksempel på at en mand er en mand, uanset om vedkommende har brugt 10 eller 100 tusinde på sin ATV.

I klubben er der massevis af eksempler på at 4X2 "kina" maskiner har kørt de samme steder som 4X4 maskiner til det 5 dobbelte pga. piloten der havde i styret på den.

At der så kan være andre ting som driftsikkerhed, kræfter, m.m. der er anderledes på de lidt dyrer maskiner er jo så en anden sagWink...

08 CAN AM Outlander 800 XT
Ron Wood Kit 1&2 + det løse...
Til top
Fejer Se Drop Down
Moderator

Medlem siden: 10.April.2006
Beskeder: 1026
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.August.2008 kl. 19:37
Jeg har da vidst aldrig rigtig følt mig snydt ved at køre Kina, Tværtimod....Wink
Venlig Hilsen
Fejer.

Katten og Dunderklumpen fra Ny Assens.

Til top
TDK86 Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 07.April.2008
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TDK86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.August.2008 kl. 12:07
super... det var lige det jeg ville høre... for tror da jeg ville være noget træt af og bruge 50000 på en 4x4 hvis det så ikke er noget jeg gider alligevel og 6 md... plus det er da bedre og få lidt erfaringer på en kina inden man hopper over på en fx honda, så man lige som kan mærke forstællen og måske større køre/lege glæde ved de lidt dyere maskiner!!!
200cc kina ATV
Til top
Thomas Agatz Se Drop Down

Medlem siden: 19.August.2007
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Agatz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.August.2008 kl. 00:10
Jeg startede selv i klubben på en Barossa 250, som kvalitets mæssigt er en ganske udemærket maskine, men som selvfølgelig lod meget at ønske i det kuperede tærren i forhold til de store 4x4 maskiner.

Efter at have deltaget nogle gange, hvor jeg iøvrigt følte mig fuldt ud lige så velkommen som enhver anden, nåede jeg til et punkt hvor jeg vidste at interessen var tilstede, men hvis jeg skulle fortsætte ville jeg også kunne lege med 'when its going get tough'... Så jeg måtte til lommerne, men nu vidste jeg som sagt også at jeg ikke ville have tabt interessen efter en måned. Så skidt med at jeg tabte lidt på Barossaen.

Fordelen ved at have deltaget nogle gange i AKD arrangementer, var selvfølgelig også at jeg in real life kunne se og høre forskellen på alle de store maskiner. Det er sgu lidt svært at have en mening om ret meget andet end design og pris når man sidder og kigger på hjemmesider fra Honda, Yamaha, Can-Am, Kawasaki, Arctic Cat, Suzuki & Polaris. Idag ved jeg at de alle er rigtig gode og stærke, men hver især har deres forcer og svagheder hinanden imellem.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down