![]() |
kina atv'er i AKD |
Besvar
|
| Forfatter | |
TDK86
Junior medlem
Medlem siden: 07.April.2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 27 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: kina atv'er i AKDSendt: 20.August.2008 kl. 14:25 |
|
jeg tænkte på om der er mange der er medlem af AKD der har Kina Atv'er...
ved jo godt det er seriøse folk der er medlem, men vi har jo alle været nybegynder engang.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jan34
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 27.September.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1169 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20.August.2008 kl. 14:40 |
|
Jeg tor ikke jeg lyver når jeg siger at nok over halv delen af dem det er i AKD nu, startet på kina atv. Der er da stadi folk der køre med Kina atv i AKD.
så lidt er der men ikke mange Redigeret af Jan34 - 20.August.2008 kl. 14:43 |
|
|
Jan Larsen
Egtved (AKD34) Voksene mænd må også lege Honda Rincon TRX 680/FGA Gorilla 3,0 Line Dynex-75 JL Rear Bumper. Skid Plate. Kone med Honda Rincon 680FA. |
|
![]() |
|
KIMC
Medlem siden: 26.November.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 94 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21.August.2008 kl. 14:47 |
|
Hej Ja det er ligesom Jan siger man starter i "de små" og bliver klogere. Selv startede jeg med en "road devil" 250 ccm til 11.000 ok til lige at starte med men kedlig i længden. Nu har jeg en Hyosung 450 R ccm som sparker
Held og lykke
Kim
|
|
![]() |
|
realcowboy
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Medlem siden: 25.November.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 69 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21.August.2008 kl. 17:22 |
|
ja jeg startede da også med en kina maskine derfor kan man da sagtens være seriøs det er jo glæden ved at have en maskine der tæller
|
|
|
honda rancher 400
bronco 2.5,dynex wire allu med bridgestone 25" |
|
![]() |
|
Bertil
Næstformand Medlem siden: 22.November.2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 277 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21.August.2008 kl. 17:56 |
|
Personligt synes jeg at AKD er super eksempel på at en mand er en mand, uanset om vedkommende har brugt 10 eller 100 tusinde på sin ATV.
I klubben er der massevis af eksempler på at 4X2 "kina" maskiner har kørt de samme steder som 4X4 maskiner til det 5 dobbelte pga. piloten der havde i styret på den.
At der så kan være andre ting som driftsikkerhed, kræfter, m.m. der er anderledes på de lidt dyrer maskiner er jo så en anden sag
|
|
|
08 CAN AM Outlander 800 XT
Ron Wood Kit 1&2 + det løse... |
|
![]() |
|
Fejer
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Moderator Medlem siden: 10.April.2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1026 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21.August.2008 kl. 19:37 |
|
Jeg har da vidst aldrig rigtig følt mig snydt ved at køre Kina, Tværtimod....
|
|
|
Venlig Hilsen
Fejer. Katten og Dunderklumpen fra Ny Assens. |
|
![]() |
|
TDK86
Junior medlem
Medlem siden: 07.April.2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 27 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 23.August.2008 kl. 12:07 |
|
super... det var lige det jeg ville høre... for tror da jeg ville være noget træt af og bruge 50000 på en 4x4 hvis det så ikke er noget jeg gider alligevel og 6 md... plus det er da bedre og få lidt erfaringer på en kina inden man hopper over på en fx honda, så man lige som kan mærke forstællen og måske større køre/lege glæde ved de lidt dyere maskiner!!!
|
|
|
200cc kina ATV
|
|
![]() |
|
Thomas Agatz
Medlem siden: 19.August.2007 Status: Offline Beskeder: 369 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25.August.2008 kl. 00:10 |
|
Jeg startede selv i klubben på en Barossa 250, som kvalitets mæssigt er en ganske udemærket maskine, men som selvfølgelig lod meget at ønske i det kuperede tærren i forhold til de store 4x4 maskiner.
Efter at have deltaget nogle gange, hvor jeg iøvrigt følte mig fuldt ud lige så velkommen som enhver anden, nåede jeg til et punkt hvor jeg vidste at interessen var tilstede, men hvis jeg skulle fortsætte ville jeg også kunne lege med 'when its going get tough'... Så jeg måtte til lommerne, men nu vidste jeg som sagt også at jeg ikke ville have tabt interessen efter en måned. Så skidt med at jeg tabte lidt på Barossaen.
Fordelen ved at have deltaget nogle gange i AKD arrangementer, var selvfølgelig også at jeg in real life kunne se og høre forskellen på alle de store maskiner. Det er sgu lidt svært at have en mening om ret meget andet end design og pris når man sidder og kigger på hjemmesider fra Honda, Yamaha, Can-Am, Kawasaki, Arctic Cat, Suzuki & Polaris. Idag ved jeg at de alle er rigtig gode og stærke, men hver især har deres forcer og svagheder hinanden imellem.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |