![]() |
Kina, Taiwan, Korea eller Japan? - Dato for Begivenhed: 01.September.2010 |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Typhoon
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
ATV forhandler Medlem siden: 30.September.2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 69 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Kalender Begivenhed: Kina, Taiwan, Korea eller Japan?Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 11:54 |
Køb af ATVEt ATV køb kan være kompliceret for folk som ikke før har handlet ATV eller haft tiden til at sætte sig ordentligt ind i ATV mærker. De fleste folk kender til velkendte ATV mærker, som suzuki ATV, kawasaki ATV, yamaha ATV og andre, men nævner man mærker som AIE ATV, Adly ATV eller Dinli ATV, så tror de fleste der er tale om en Kina ATV og det er her de fleste tager fejl ved køb af ATV. Der er fordele ved at købe velkendte ATV mærker med mange års erfaring og god markedsføring, men der kan også være ulemper. Der er ingen tvivl om at en kina ATV har meget at lære fra et japansk ATV, men her skal man også tage ATVens pris i betragtning. Du betaler væsentligt mere for en japansk ATV end for en kinesisk ATV, allerede her skal man inden køb af ATV, beslutte sig før hvad det er man vil. Hvis udelukkende man fokuser på prisen af en ATV og ikke kvaliteten af en ATV, så er der ingen tvivl om at man skal handle en kinesisk ATV, men ligeså sikkert som det er sagt, ligeså sikkert er det at kvaliteten vil forvolde dig ligeså meget hovedpine som prisen inden du købte din kinesiske ATV. ATV findes i stor stil i Kina og Japan, men japaner fremstiller ikke selv ATV, for det meste, det foregår på Taiwan og her er forståelsen for kvalitet en helt anden også indenfor fremstilling af ATV. Hvis du evt. har en japansk bekendt, så spørg evt. om hvilket valg du skal træffe ved køb af ATV, Kinesisk eller Taiwan. De fleste produkter som japaner på gadeplan køber i Japan er fremstillet i Taiwan hvis det står til en japaner og det samme gælder for ATV. Langt de fleste store mærker af ATV som Yamaha og Kawasaki får deres dele fremstillet på Taiwan. De ATV mærker der bliver fremstillet af velrenommerede fabrikker på Taiwan er kvalitetsmæssig på højde med velkendte japanske ATV mærker. - Kina ATV - Japansk ATV - Taiwan ATV OBS: Der hertil pointeres at mange kendte japanske ATV mærker overhovedet ikke er godkendt til offentligt veje i Danmark, hvis de er, så for det meste, kun godkendt til 1 persons kørsel. En vigtig ting ved køb af ATV er muligheden for køb af reservedele til sin ATV. Inden køb af ATV er det yderst vigtigt at man forsikrer sig om fremtidig køb af reservedele til sin ATV, om dette måtte vedr. reparationer eller vedligeholdelse. De vigtigste ting at nævne er flg. - Bruger manual Alle
ovennævnte ting er en selvfølge for både japanske producenter af ATV,
samt taiwanesiske producenter af ATV, men en sjældenhed iblandt
kinesiske producenter af ATVer. Derfor
må vi, efter mere end 10 års erfaring, indenfor salg af ATV, opfordre
kunder til, som ønsker en besparelse på sin ATV i form af pris, med god
kvalitet, at handle produkter fra Taiwan. Heriblandt at nævne de
største og mest eftertragtede AIE, Adly, Dinli m.fl. Advarsel: Kinesiske ATV mærker kan være uoriginale i form af dokumenter. Dvs. EEC dokument er kopieret fra et andet originalt mærke, derfor bedes man være varsom med disse mærker. Ønsker man yderligere information omkring køb af ATV er man velkommen til at ringe, skrive eller kigge forbi vores 800 m2 store ATV showroom i Aalborg, som har åben efter aftale.
Med venlig hilsen Eksklusiv importør af ATV; AIE, ADLY, NFM & E-TON. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Thomas Agatz
Medlem siden: 19.August.2007 Status: Offline Beskeder: 369 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 14:08 |
|
Hej Ronni, og velkommen på forummet. Du har da godt nok taget det til dig, kan man sige. Husk at købe en sponseret link :-)
Du skriver meget om hvor prismæssigt fordelagtige dine maskiner er - og det er da givetvis også ganske udemærkede maskiner. De tilhører kan jeg forstår 'mellemmarkedet' som jo også tæller f.eks. SMC/Barossa, Linhai m.fl.. Men skal vi nu ikke kalde en spade for en spade. Kvalitetsmæssigt er der stadig et ganske anseeligt stykke vej fra disse maskiner, op til de store kendte mærker. Det er der også prismæssigt som du selv gør opmærksom på. Men vi er vel også enige om, at ligesom på biler så kender du ikke rigtigt prisen før den dag du har solgt den igen. Altså gensalgsværdi, og hvad der har været af omkostninger undervejs. Når disse ting bliver medregnet, og du derved rent faktisk kender prisen, så er forskellen minimal. Jeg ved det, jeg har været dér. Dette ikke for at nedgøre dine maskiner eller forretning. Mange af Taiwan maskinerne kan sikkert være det rigtige valg for mange. Men dette for at gøre opmærksom på, at den evige vej til stjernerne ikke nødvendigvis går igennem Taiwan, og billedet er noget mere nuanceret.
|
|
|
Tykke mænd kan også have tynd mave.
|
|
![]() |
|
Typhoon
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
ATV forhandler Medlem siden: 30.September.2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 69 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 16:47 |
|
Hej Thomas
Jeg syntes du er noget kritisk og pessimistisk, smil til verden og den smiler tilbage til dig, det skal du huske, samt så skal du huske ikke at slukke lyset til enhver fest. Nu har jeg læst et par stykker af dine udlæg til mine opslag og de har ikke just været positive, jeg ved ikke hvor alt det negative stammer fra, men lad os nu holde os til faktum som du siger og kalde en spade for en spade. Hvis du har læst tidligere indlæg, så kan du se at der er kunder som har været interesseret i AIE Magmax 275 i 2008, ydermere kan du se at der ikke har været nogen til salg brugt, ergo, kunderne beholder Deres maskiner idet at de er tilfredse med dem. Mht. genhandelseværdi, kan du læse nedenstående og kommenter til dette også. ATV SalgEn ting er hvordan og hvorledes mht. køb af ATV, en anden ting er med senere salg af ATV, ved evt. køb af ny model. Ved evt. salg af ATV, vil der selvfølgelig blive taget ATVens stand i betragtning. De væsentligste problemer omkring en ATVs stand kan vare rust problemer. En kinesisk ATV kan efter kort tid ligne en meget gammel, brugt og slidt ATV pga. dens manglende overfladebehandling og beskyttelse. Dette kommer til stor udslag ved evt. salg af ATV. De kinesiske produkter har, tit og ofte, ikke gennemgået de japanske standarder mht. beskyttelse imod vejrligt og dette har af stor betydning når de lander i et klima som Europa. Alle ved hvor stor betydning det har indenfor bilindustrien. Den egentlige købspris for sin ATV finder man først ud af den dag man sælger sin ATV, altså hvor meget har man mistet på salg af sin ATV. Markedet med salg af ATV i Danmark har udviklet sig de seneste år, de fleste som sælger ATV foregår igennem åbne portaler som gul og gratis eller den blå avis (DBA). Alle disse salg omhandler både ATV salg af nye og brugte ATVer, dog primært kinesiske mærker til billige penge, ATV mærker som også bliver forhandlet på Hjallerup marked. Mens japanske ATV mærker, samt taiwanesiske ATV mærker har eksklusive importør og forhandlere i diverse lande, som varetager deres salg af ATV i de respektive lande. Samt varetager service og garantier på ATVen for fabrikanten. Du vil altid være i stand til, via vores hjemmeside, at følge vores forhandlere, som varetager salg af ATV, samt evt. service af vores mærker. Vi står også til rådighed ved salg af din brugte ATV. Salget af din brugte ATV kan foregå igennem vores hjemmeside, som har en høj "rangering" på google, samt ved salg via vores shoowroom, ved salg af ATV betaler man et mindre gebyr på 2500,- + moms. Hertil skal tilføjes at vi kun varetager salg af ATV, såfremt mærket forhandles af os.
Med venlig hilsen Eksklusiv importør af ATV; AIE, ADLY, NFM & E-TON. |
|
![]() |
|
Typhoon
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 16:51 |
|
[QUOTE=Thomas Agatz]Hej Ronni, og velkommen på forummet. Du har da godt nok taget det til dig, kan man sige. Husk at købe en sponseret link :-)
Mht. stjernerne som du snakker om..... Så mener jeg at den evige vej til stjernerne, netop for nogle, kan gå via Taiwan, eller rettere sagt "SKAL" gå via Taiwan. Jeg syntes du med din tone, vælger at se negativt på mit oplæg, men hvad er det vi sammenligner med og hvorfor? Er vi indtil "levi´s modellen" eller ej? Ønsker vi at gå i et par levi´s bukser til 1200,- fordi der er et lille rødt mærke der siger levi´s, eller ønsker vi at gå i samme buks, uden levi´s mærke til 300,-? Hvor langt rækker ens temperament. Problematikken for gode Taiwanesiske mærker er netop at de ikke er "branded" i Europa endnu, mange mennesker i Danmark, vender rykken til, så snart du nævner et navn på et produkt som ikke de kender til og straks forbinder de det med et Kineser mærke. Det er synd for koreanske/taiwanesiske mærker som Hyosung, Dinli, Adly, AIE eller hvad de måtte hedde. Dette fortjener de ikke, at blive sammenlignet med kinesiske mærker. Derfor skærer jeg så hårdt igennem mht. opsætningen af det, for at give folk en visuel ide om at der findes altså andet end Japanske & Kinesiske mærker og der findes altså andet end billig og dyrt og der findes altså andet end god og dårlig kvalitet. Som du selv kalder det "mellemmarkedet" (det er vel din egen opfindelse, eller opfattelse at placer dem i mellemmarkedet, for det er igen en generalisering, det kan man vel ikke gøre, hverken for Japan, Taiwan eller Kina). Jeg vil hellere kalde mine mærker til gaden, tættere på de Japanske mærker, end tættere på midten, men pyt nu med det, det kan diskuteres til hudløshed. Lad os bare give dig ret (så får jeg ro ;-)), vi kalder det "mellemmarkedet". Som jeg netop ser det, er det vigtigt for en nybegynder, familien Danmark og i det hele taget, alle mennesker der bevæger sig ind på atv markedet, at vide, at der netp findes et "mellemmarked". For jeg tror at dette "mellemmarked" er særdeles attraktivt for den almene dansker, som gerne vil ud på ATV, have noget bedre atv end en kineser, samt en noget billigere atv end en japaner. Mange mennesker afholder sig netop fra en Japaner pga. prisen (Vil du give mig ret i det?), samt mange mennesker afholder sig fra en Kineser pga. kvaliteten (Vil du give mig ret i det?), derfor en ting der imellem, må vel være det perfekte valg for de fleste som ønsker at komme ud på atv, dette kan dog ikke være nogen hemmelighed, sådan har jeg ihvertfald valgt at kigge på det, dette er et åbent forum, åben for debat og diskussioner, så her har i min helt og holdent egen holding efter 12 års erfaring med det Asiatiske marked indenfor ATV. Jeg håber dem der er på udkig efter atv kan bruge det til noget og jeg håber dem der ikke er på udkig efter atv, enten lader det ligge, eller debater dette på en saglig facon. Desuden kan afslutningsvis tilføjes at der bla. er store fordele i Tawanesiske/Koreanske producenter fremfor Japanske, idet at de letter tilretter sig og producer atvér der er tilpasset til on-road kørsel, mens mange japanske mærker udelukkende koncentrer sig om atv cross maskiner eller off-road maskiner om du vil. Med venlig hilsen Ronni Sørensen www.typhoontoys.dk Redigeret af Typhoon - 02.Oktober.2009 kl. 18:08 |
|
![]() |
|
jobbe
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Kasser Medlem siden: 10.Januar.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1524 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 19:40 |
|
Jeg vil godt lige blande mig der jeg har en yamaha grizzly 700 og en dinli centhor 700 begge er store 4x4 maskiner,og jeg kan ikke finde på noget dårligt at sige om nogen af dem og de kan også nogenlunde det samme rent køre mæssigt....Men de 35000 yamahaen har kostet mere end end dinlien er givet godt ud,og jeg kan ikke lige forklare hvorfor og det kan de folk der har prøvet begge maskiner heller ikke,men der ligesom bare en federe fornemmelse når man kører på yamahaen,den virker bare bedre grebene og kontakter sidder bedre,man sidder bedre på den og ikke mindst så føler jeg mig mere sikker når jeg kører på min yamaha.... En golf kan jo også bringe dig fra a til b det er bare sjovere i en mercedes,så Thomas er vel ikke helt galt på den når han siger mellem område,udover det har jeg også kigget på dine 21 indlæg her på forum og der er vist ikke et eneste indlæg hvor du ikke forherliger et af dine egne produkter....Det er jo et forum for folk der kører atv og søger hjælp og råd og ikke har meget at bruge en salgstale....
Redigeret af jobbe - 02.Oktober.2009 kl. 19:41 |
|
![]() |
|
Bertil
Næstformand Medlem siden: 22.November.2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 277 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 19:56 |
Så sandt så sandt, min gode Jobbe
|
|
|
08 CAN AM Outlander 800 XT
Ron Wood Kit 1&2 + det løse... |
|
![]() |
|
Jan34
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 27.September.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1169 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 20:04 |
|
Hmmm. Nej nu må i lige stoppe disse vanvitige indlæg..............
Jeg er ikke et sekundt i tvilv om hvad jeg ville vælge.... Men på det område er der nok også lige så mange meninger om som der er menesker.
På dette om ville jeg enda også spare en hel del penge. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg til en hver tid ville vælge en Golf frem for en Mercedes, Men det er jo bare min mening om de to tyber biler. Redigeret af Jan34 - 02.Oktober.2009 kl. 20:05 |
|
|
Jan Larsen
Egtved (AKD34) Voksene mænd må også lege Honda Rincon TRX 680/FGA Gorilla 3,0 Line Dynex-75 JL Rear Bumper. Skid Plate. Kone med Honda Rincon 680FA. |
|
![]() |
|
Typhoon
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 20:26 |
|
Hej Jan, Jobbe, Thomas og alle andre :-)
Jeg vil inderligt håbe vi kan have en saglig og faglig diskussion om disse ting, det kan da også kun komme folk til gode der kører atv, eller tænker på at køre atv. Jeg er åben for udfordring på mine produkter og klar til diskussion, men selvfølgelig forherliger (for at bruge jobbes udtryk :-)) jeg mine produkter, ellers så forhandlede jeg dem ikke, men det ændrer ikke at jeg kører, AIE, Dinli og Adly privat og hverken Honda, Yamaha eller andet, det er min person. Dette ændrer dog heller ej at en Honda mand ikke gider hører tale om ukendte taiwan mærker, ligeså meget som det ikke ændrer at jeg ikke gider hører om "mærkevarer" :-) Der er mere udfordring for mig privat, for min virksomhed erhversmæssigt at handle "no-name" produkter og gøre dem til noget. Alle kan gå ud og købe en BMW eller en Audi, men alle kan ikke gå ud og skabe et nyt produkt, et nyt navn en ny stil. Det er det interessante for mig, men var det ikke også kedeligt hvis alle lignede hinanden? Men jeg syntes det er hele ATV Klub Danmark jeg har på nakken, nu skal I passe på, for jeg er selv blevet medlem af ATV Klub Danmark, står godt nok som atv forhandler, men kunne ligeså godt have stået som ATV Klub Danmark medlem, derfor skal i passe på for jeg kommer nemlig til næste træf og tager en diskussion med jer alle sammen og udfordre jer på det groveste :-) Med venlig hilsen Ronni Sørensen www.typhoontoys.dk NB! Bemærk venligst at mine kommentar er ligeså privat baserede som alle andres, jeg har en passion for mine produkter, har selv 3 maskiner, 3 forskellige mærker, som en Honda ejer har en passion for hans produkt. |
|
![]() |
|
hansenper
Yngling medlem
Medlem siden: 31.Juli.2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 198 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 20:28 |
|
Jeg har en SMC Jumbo 302 på plader, og den er jeg sgu glad for
|
|
|
Mvh Per Hansen
Køre Dinli 450 med spacere,Aluhjul,gadedæk,komplet gearingskit,kolpin bagage box kontur. Køre mest på vejen. :o) |
|
![]() |
|
Typhoon
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 20:34 |
|
Hej Per
Husker dig! Ja det kan jeg godt forstå, det skal du også være, hvis det er den stil der tilpasser dig, men den er jo også fra Taiwan :-) he he Med venlig hilsen Ronni Sørensen www.typhoontoys.dk Redigeret af Typhoon - 02.Oktober.2009 kl. 20:35 |
|
![]() |
|
hansenper
Yngling medlem
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 20:40 |
|
Hej Ronni
Ja det har du ret i, den er også fra Taiwan, og en af grundene til jeg lige valgte den, der er masser af plads til 2 personer (også på dine modeller) men der er masser af bagage plads foran og bag på, så der er både plads til mit og sønnes golfsæt på én gang.
|
|
|
Mvh Per Hansen
Køre Dinli 450 med spacere,Aluhjul,gadedæk,komplet gearingskit,kolpin bagage box kontur. Køre mest på vejen. :o) |
|
![]() |
|
Typhoon
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 20:43 |
|
Hej Per
Det er helt fint, hvert menneske har sit behov, jeg koncentrer mig primært om flotte gaderæsere, det tror jeg også godt at du ved, så at du har fundet det der passer til dit behov er fint, jeg ville dog helst have handlet med dig, men det må blive en anden gang :-) Håber du har det fint med dit nye produkt, jeg er ved at forsøge mig med noget baneværk omkring vores lager du besøgte, også til brug for ATV klub Danmark, så det kan være vi ses til et ræs en dag, så "napper" jeg dig :-) |
|
![]() |
|
hansenper
Yngling medlem
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 20:51 |
|
Hej Ronni
Du har fuldstændig ret, hvert menneske har sine behov, og jo jeg synes helt sikker at Magmax 275 er en rigtig flot og sjov maskine og køre på, ingen tvivl om det.
Det med baneværk lyder som en kanon ide, jeg er klar til et lille vædeløb
|
|
|
Mvh Per Hansen
|
![]() |
|
jobbe
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Kasser Medlem siden: 10.Januar.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1524 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 21:36 |
Ja ja da jan det er jo derfor du kører honda.....ikk
|
|
![]() |
|
Jan34
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 27.September.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1169 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Oktober.2009 kl. 21:39 |
|
Ja nemlig.
Redigeret af Jan34 - 02.Oktober.2009 kl. 21:47 |
|
|
Jan Larsen
Egtved (AKD34) Voksene mænd må også lege Honda Rincon TRX 680/FGA Gorilla 3,0 Line Dynex-75 JL Rear Bumper. Skid Plate. Kone med Honda Rincon 680FA. |
|
![]() |
|
Typhoon
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04.Oktober.2009 kl. 11:08 |
|
Hej Alle på denne tråd
Jeg kunne godt tænke mig at alle læste Hennings udtalelser på denne tråd; http://www.atvforum.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1620&PID=18810#18810 Det er lige mine ord, måske han er bedre til at forklare end mig :-) Men det er lige nøjagtigt hvad det handler om, hvert enkelt kunde har sit behov, sit syn på kvalitet og sin økonomi. Med venlig hilsen Ronni Sørensen www.typhoontoys.dk |
|
![]() |
|
jangermann
Yngling medlem
Medlem siden: 20.Januar.2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 87 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06.Oktober.2009 kl. 10:43 |
|
Lige en kommentar:
Jeg har kørt MC i mange år.
Inden jeg købte ATV var jeg den lykkelige ejer af en motorcykel Honda VFR750 som efter min mening er det fedeste stykke MC man kan købe for penge, og 100% gennemført kvalitet. Fed alu ramme og flotte svejsninger og den kørte som en drøm med bulrende V4 lyd, også var den flot af H...... til!
Problemet var at jeg ikke fik kørt på den, interessen havde ganske enkelt lagt sig, derfor valgte jeg at sælge den, og stod herefter med 60.000kr brændende i lommen.
Jeg havde længe.... meget længe kigget på ATV og har støvsuget nettet for informationer om div.
ATV'er, hvad skulle man købe og hvad skulle man ikke købe. Jeg var ikke et sekund itvivl om at den skulle på plader, men jeg ville altså ikke spytte 100.000kr i statskassen i registeringsafgift for en Honda, Yamaha eller ligende, det er simpelthen for mange penge, især set i forhold til at det er "legetøj", omvendt så ville jeg heller ikke købe noget l*rt, så hellere lade være.
(Der skal ikke være tvivl om at hvis penge var ligemeget, så ville jeg have en Honda)
Min MC forhandler som jeg har brugt gennem alle årene "Bislev MC" og som har et godt ry, og som jeg har stor tillid til, forhandlede også SMC Jumbo. Jeg stillede nærgående spørgsmål som "er det noget skrammel", "går de i stykker" osv.
Han sagde: Jan jeg garanterer dig at de holder, vi har ingen reklamationer på dem, og de kører bare. Nu ville jeg jo gerne have ham til at sige at der var kvalitetsforskel så jeg spurte "Er det ikke bedre jeg køber en Suzuki ATV hos dig" men svart var kort "Jeg har seriøst svært ved at se kvalitsforskellen". (og tro mig, han har skruet i det hele).
Jeg ringede rundt til alle de forhandlere af SMC Jumbo jeg kunne finde i DK for at høre om det var noget skrammel eller? Svaret var hver gang "vi har ingen problemer med dem".
Ja ja, det er jo forhandlere (sorry ronni :-) hjem til internette, ind på atv forum og spørge, svaret er det samme, "de kører bare"... fint fint, vi prøver lige et par af de udlandske forums... samme svar. Nu var jeg i hvert fald ikke bange for at købe en SMC.
Inden jeg købte prøvede jeg forskellige ATV'er, Dinli, Polaris, Magmax osv. men valget faldt på SMC Jumbo'en da den bare var rigtig lækker at køre på, den virkede velbygget og komponenterne virkede som kvalitet også passede dens egenskaber til mit behov.
Nu kommer sagens kerne (endelig)
Min MC gik fra 0-100kmt på 3 sekunder og kunne let kører på den forkerte side af 200kmt og den var af gennemført kvalitet.....nu har jeg en SMC Jumbo af fornuftig kvalitet med 21HK og som kører max 100kmt OG JEG HAR ALDRIG HAFT DET SÅ SJOVT!! ER DET IKKE HVAD DET HELE GÅR UD PÅ??
Redigeret af jangermann - 06.Oktober.2009 kl. 10:46 |
|
|
SMC Jumbo 302
|
|
![]() |
|
Typhoon
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06.Oktober.2009 kl. 22:28 |
|
Hej Jan
Du få ingen problemer med din SMC, det skal du ikke være bekymret for, samt med den research du har lavet, tror jeg godt du kan være sikker på at folk taler sandt. Ydermere glæder det mig at høre fra en forhenværende motorcykel ensusiast, at man har fundet glæden ved atv, men yderligere set fornuften i at få et køretøj som kan benyttes året rundt. Vi har jo ikke meget held med vores vejr herhjemme så er det dejligt at kunne stå fast. Med en atv på plader glæder man sig til alle årstider, kontra en motorcykel, hvor man venter året rundt på de 4 uger (eller var det 3) med godt vejr. Jeg er som en lille dreng om vinteren når der kommer sne og jeg skal ud og lege :-) Med venlig hilsen Ronni Sørensen www.atvatv.dk |
|
![]() |
|
Henrik
Medlem siden: 14.Januar.2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 107 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06.Oktober.2009 kl. 23:43 |
|
|
|
|
Mvh. Henrik
2008 Polaris Sportsman 800, 3500 lb Warn Boogievogn, sprøjte, spreder. |
|
![]() |
|
jangermann
Yngling medlem
Medlem siden: 20.Januar.2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 87 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07.Oktober.2009 kl. 07:06 |
|
Henrik hvis du er til korte og ligegyldige kommentar, så gå på Facebook!
|
|
|
SMC Jumbo 302
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |