ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Køb og salg > Tilbud fra ATV forhandlere
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Åbningstilbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åbningstilbud - Dato for Begivenhed: 20.November.2009 - 31.December.2009

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CNC TEAM Se Drop Down
Atv forhandler
Atv forhandler

Medlem siden: 19.November.2009
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CNC TEAM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Kalender Begivenhed: Åbningstilbud
    Sendt: 20.November.2009 kl. 05:59

CNC TEAM fejrer sin åbning med tilbud til alle atvinteressrede.

CNC TEAM er en maskinfabrik, som fremstiller diverse emner på bestilling. Du har muligheden for at få lavet ekstraudstyr til din atv direkte fra fabrik, uden fordyrende mellemled.

Send os en tegning, skitse eller mail os med en ide, så kan vi helt sikkert tegne og lave det du søger.

Åbningstilbuddet:
Spacere i en af de to versioner, som findes på nettet, www.cnc-team.dk  til enten 500 kr for den simple model eller 650 for den avancerede model, frit leveret i hele danmark.

MVH
CNC TEAM A/S

P.S. Jo flere der bestilles ad gangen, jo billigere..Smile
CNC TEAM A/S
www.cnc-team.dk
Til top

Til top
canam800xt Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem

Medlem siden: 13.November.2007
Land: Denmark
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér canam800xt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.November.2009 kl. 17:20
Hej

Jeres tilbud lyder meget fornuftig.

Der er flere der har efterspurgt sæt til montering af tvillinghjul på en ATV men det eneste produkt jeg har set er fra ClickDualWheels – der er lidt oplysninger her:
http://www.clicdualwheels.co.nz/myfiles/Catalogue_from_website.pdf

Er det noget I kan fremstille???
- hvad vil prisen være???

Et sæt som det viste på ovennævnte link vil i DK koste ca. kr 5.000,- excl moms.

Jeg har desværre ikke tegninger eller lignende til ovennævnte eller et tilsvarende sæt.

mvh
Per

Venlig hilsen
Per Bragt
Can-am 800R XT-P 2010.
ITP SS108 Black 14" wheels w/Mud Lite XTR 27" tire.
Til top
BR sport Se Drop Down
ATV forhandler

Medlem siden: 15.April.2009
Land: Midtfyn, DK
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BR sport Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.November.2009 kl. 22:48
Citat: canam800xt

Hej

Jeres tilbud lyder meget fornuftig.

Der er flere der har efterspurgt sæt til montering af tvillinghjul på en ATV men det eneste produkt jeg har set er fra ClickDualWheels – der er lidt oplysninger her:
http://www.clicdualwheels.co.nz/myfiles/Catalogue_from_website.pdf

Er det noget I kan fremstille???
- hvad vil prisen være???

Et sæt som det viste på ovennævnte link vil i DK koste ca. kr 5.000,- excl moms.

Jeg har desværre ikke tegninger eller lignende til ovennævnte eller et tilsvarende sæt.

mvh
Per

Hej Per,
dette system stammer fra et firma i Schweiz, der har både et patent og mønsterbeskyttelse.
Firmaet hedder gebr. Schaad, er medlem af Starco Group, som sælger fælg og dækløsninger i hele Europa og østlandene. Jeg vil gerne prøve at "mægle" om et tilbud til dig, har arbejdet i koncerne i næsten 5 år. Send mig en PM med flere oplysninger: maskine, fælgstørrelse, boltecirkeldiameter, størrelse på tvillinghjulet etc.
Tror ikke du kan få lavet et sæt af dette system billigere andre steder, men måske du kan leve med et påboltet sæt. Tager længere tid at montere, men kan laves meget billiger. Men det afhænger af hvad du søger og har behov for.
Mvh
https://www.brsport.dk
Sort 2010 Sportsman 850 XP EPS
Rød 2009 Sportsman 850 XP EPS
Grøn 2008 Sportsman 800 HO EFI
2009 RZRs 800
2x Predator 90
Predator 50
<
Til top
CNC TEAM Se Drop Down
Atv forhandler
Atv forhandler

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CNC TEAM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.November.2009 kl. 18:13
Hvis systemet er beskyttet af patent vil vi ikke lave nogen magen til pga. det retslige efterspil. Men Vi kan sagtens lave et bolt on sæt med samme funktion. Plus sættet ville kunne holde til mere fart end click on systemet kan.
Men hvis det er et click on du ønsker kan vi temmelig sikkert komme med vores egen model hvis det ønskes?

Mvh
CNC TEAM
CNC TEAM A/S
www.cnc-team.dk
Til top
hamilton Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem
Moderator

Medlem siden: 27.Maj.2006
Beskeder: 756
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hamilton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.December.2009 kl. 01:18
Kan i brore nye bolt huller i fælge.. Så fælge/dæk også kan bruges på anden maskine..
Til top
CNC TEAM Se Drop Down
Atv forhandler
Atv forhandler

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CNC TEAM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.December.2009 kl. 05:53
Det kan vi helt sikkert, hvis fælgene har gods nok imellem de gamle huller.
CNC TEAM A/S
www.cnc-team.dk
Til top
martin V T Se Drop Down

Medlem siden: 15.Marts.2009
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martin V T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.December.2009 kl. 00:45
Har et sæt ekstra org. hjul til min honda. kunne godt tænke mig et system hvor de kunne mont. som tvillinghjul. Hjul størrelse er foran :24/8/12 og bagpå 24/9/11.
Til top
martin V T Se Drop Down

Medlem siden: 15.Marts.2009
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martin V T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.December.2009 kl. 00:46
Heller god holdbarhed, end hurtigt mont.
Til top
CNC TEAM Se Drop Down
Atv forhandler
Atv forhandler

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CNC TEAM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.December.2009 kl. 12:39
Hej Martin

Arbejde netop på at udvikle et sådant system til en anden kunde, så vender tilbage til jer så snart jeg har en skitse, men systemet skal selvfølgelig tilpasses hver enkelt model..

MVh

Jesper Fredlev
CNC TEAM A/S
CNC TEAM A/S
www.cnc-team.dk
Til top
CNC TEAM Se Drop Down
Atv forhandler
Atv forhandler

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CNC TEAM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.Januar.2010 kl. 12:57
Hej Alle

Så er vi klar med et tilbud på et monteringssystem til tvillingemontering af hjul.

Et sæt til baghjulene koster 3000 kr + moms. (Enkelte modeller kan variere lidt i pris hvis boltcirklen er meget større end 100, da der så skal indkøbes noget større aluminium)

Hvis man skriver en mail til jesper@cnc-team.dk vil jeg maile jer tegningen af monteringssættet (er ikke så god til det med billeder herinde)

Hver enkelt model kræver selvfølgelig at der bliver taget mål på den pågældemde atv.

Håber det kan bruges

Mvh Jesper
CNC TEAM A/S
www.cnc-team.dk
Til top
CNC TEAM Se Drop Down
Atv forhandler
Atv forhandler

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CNC TEAM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.Januar.2010 kl. 13:03
Glemte at nævne, at jo flere der bestiller, jo billigere kan det gøres. Især hvis maskinerne/bolthuller er ens..

Mvh
CNC TEAM A/S
www.cnc-team.dk
Til top
webmaster Se Drop Down
Administrator
Administrator
ATV Klub Danmark medlem

Medlem siden: 01.Oktober.2003
Beskeder: 644
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.Januar.2010 kl. 17:39
Citat: CNC TEAM

Hej Alle

Hvis man skriver en mail til jesper@cnc-team.dk vil jeg maile jer tegningen af monteringssættet (er ikke så god til det med billeder herinde)

Mvh Jesper

Hej Jesper.
Send mig billederne, så skal jeg ligge dem på siden her.
Mvh. Christian
2009 Cam Am Renegade 800R X, Warn XT30
2009 Polaris Predator
2008 Can Am Renegade 500
2005 Yamaha Raptor 350
Til top
webmaster Se Drop Down
Administrator
Administrator
ATV Klub Danmark medlem

Medlem siden: 01.Oktober.2003
Beskeder: 644
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.Januar.2010 kl. 21:18
Så har Jesper sendt mig et billede:

2009 Cam Am Renegade 800R X, Warn XT30
2009 Polaris Predator
2008 Can Am Renegade 500
2005 Yamaha Raptor 350
Til top
TM10 Se Drop Down
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 16.September.2006
Beskeder: 251
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TM10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.Januar.2010 kl. 12:56
"Åbningstilbuddet:
Spacere i en af de to versioner, som findes på nettet, www.cnc-team.dk  til enten 500 kr for den simple model eller 650 for den avancerede model, frit leveret i hele danmark."

Hej Jesper CNC

Den pris du oplyser er det et stk. pris el. for 4 stk. ?  skal du bare ha´oplyst bolt afstand + tykkelse?

Med venlig hilsen
Thorbjørn
Kawasaki-Brute Force® 750 4x4
Polaris RZR 800
Til top
CNC TEAM Se Drop Down
Atv forhandler
Atv forhandler

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CNC TEAM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.Januar.2010 kl. 05:56
Det er for 2 stk

Skal have oplyst tykkelse, bolthulcirkel og centreringsdiamater.

MVH
Jesper
CNC TEAM A/S
www.cnc-team.dk
Til top
TM10 Se Drop Down
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 16.September.2006
Beskeder: 251
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TM10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.Januar.2010 kl. 11:50
Hej Jesper sende dig lige en mail med oplysninger m.m
Med venlig hilsen
Thorbjørn
Kawasaki-Brute Force® 750 4x4
Polaris RZR 800
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down