ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Road ATV - Indregistreret ATV > Ideer, tips og tricks til indregistrerede ATV'er
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Hvor/køb af rullegas til ATV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor/køb af rullegas til ATV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 31.Juli.2009
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvor/køb af rullegas til ATV
    Sendt: 07.December.2009 kl. 20:04
Er der nogen der ved hvor det kan lade sig gør og køb rullegas til en ATV. Wink

Jeg har godt hørt nogen sige man bare kan køb et som sidder på en MC eller knallert, men det kræver hvis en del ombygning af kabel og er noget besværlig.

Men jeg har så osse hørt man kan få nogen der ikke kræver nogen ombygning af kabel, men jeg har søgt en del på nettet uden held, så jeg håber der er nogen der ligger inde med nogle oplysninger som jeg ikke kan finde. Tongue

Det kan da ikke passe der ikke findes nogen der bare lige er til at montere...Wink

Glædelig Jul & Godt Nytår til Alle...Tongue

Mvh Per Hansen
Køre Dinli 450 med spacere,Aluhjul,gadedæk,komplet gearingskit,kolpin bagage box kontur.
Køre mest på vejen. :o)
Til top

Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 01.September.2007
Beskeder: 161
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.December.2009 kl. 22:50
Du kan købe dem i sverige hvor du ikke behøver at modificere noget.

SMC Jumbo 302
Dinli 450 Nitrogen Edition
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.December.2009 kl. 15:28
Hej Lars

Tak for det, det var jeg ikke lige klar over, så det tror jeg lige jeg bestiller her i dag. Clap
Mvh Per Hansen
Køre Dinli 450 med spacere,Aluhjul,gadedæk,komplet gearingskit,kolpin bagage box kontur.
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 19:05
Så er det modtaget, bliver monteret på fredag, så nu har det bare med at blive forår i en fart, så man kan kom ud og køre de første km. på maskinen. Hug
Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 19:54
Det var hurtigt. Hvad kom du af med i fragt og bestilte du på hjemmesiden eller via mail eller tlf.?
SMC Jumbo 302
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 20:03
Fik det faktisk allerede i går... Wink fragten var næsten ligeså dyr som rullegassen 231,00 kr. i fragt.

Ja, jeg bestilte det via hjemmesiden, og betalte med dankort. Smile
Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 20:17

Så var det endnu hurtigere Wink Synes nu fragten altid er ret dyr fra sverige. Du må lige skrive når du har monteret det, om det passer uden modificeringer.

SMC Jumbo 302
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 20:20
Det skal jeg gør, Wink havde det bare været fra England, så havde fragten ikke været så dyr - omkring en lille 100 kr. så...Wink
Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 20:22
Det lyder fint. Ja har lige bestilt noget i england til Dinlièn. Det kostede 133 kr.
SMC Jumbo 302
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 20:25
Okay hvor var det henne i England, hvad forretning?
Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 20:29
SMC Jumbo 302
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 20:32
Okay tak... Wink
Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 20:35
Dinlièn er solgt under forskellige navne. Bla. Masai 460 og Quadzilla 450 og Quadzilla 460, så der passer delene også til, da det er Dinli der har lavet dem, hvor de bare har fået andre navne.
SMC Jumbo 302
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.December.2009 kl. 20:57
Ja vel... det var jeg ikke klar over, der kan man bare se. Smile
Mvh Per Hansen
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17.December.2009 kl. 16:29
Citat: Lars B.

Så var det endnu hurtigere Wink Synes nu fragten altid er ret dyr fra sverige. Du må lige skrive når du har monteret det, om det passer uden modificeringer.

Hej Lars
Rullegassen passer perfekt, intet skulle laves om, let at montere, kan gøres på 15 min. og så virker det bare perfekt... Wink 

Endelig SLUT med tommelgas... Tongue
Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17.December.2009 kl. 16:31
Citat: hansenper

Citat: Lars B.

Hej Lars
Rullegassen passer perfekt, intet skulle laves om, let at montere, kan gøres på 15 min. og så virker det bare perfekt... Wink 

Endelig SLUT med tommelgas... Tongue

Det lyder fint. Ved ikke hvor godt det er at køre offroad med til mit brug? Det er sikkert fint at have det til vej brug.
SMC Jumbo 302
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17.December.2009 kl. 16:35
Ja offroad er nu nok bedst med tommelgas, men helt sikker fortrække rullegas til vej brug... Wink
Mvh Per Hansen
Til top
Typhoon Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
ATV forhandler

Medlem siden: 30.September.2009
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Typhoon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.Marts.2010 kl. 00:52
 - har alt i rullegas og dual gasser :-)

Redigeret af webmaster - 10.Marts.2010 kl. 12:18
Ronni Sørensen
www.typhoontoys.dk
www.atvatv.dk
info@typhoontoys.dk
AIE Magmax 275
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down