ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Road ATV - Indregistreret ATV > Se min gade-ATV
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Min nye Dinli 450
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min nye Dinli 450

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 31.Juli.2009
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Min nye Dinli 450
    Sendt: 11.December.2009 kl. 21:23
Her er lige et billede af min nye ATV Dinli 450. Tongue Wink

Så kan det kun gå for langsomt til der bliver forår... Wink 
Mvh Per Hansen
Køre Dinli 450 med spacere, Aluhjul, 14 tommer bag, gadedæk, komplet gearingskit, kolpin bagage box kontur.
Køre kun på vejen. :o)
Til top

Til top
crossand Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 28.April.2009
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér crossand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.December.2009 kl. 10:31
hold kæft den er flot.... tillykke med denWink
Mvh. Andreas
honda trx 90 sælges,
skriv hvis du er intra
Til top
martin V T Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem

Medlem siden: 15.Marts.2009
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martin V T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.December.2009 kl. 10:36
De er fede ,de sorte fælgeThumbs Up
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.December.2009 kl. 10:36
Tak for det Wink 
Mvh Per Hansen
Køre Dinli 450 med spacere, Aluhjul, 14 tommer bag, gadedæk, komplet gearingskit, kolpin bagage box kontur.
Til top
Jan34 Se Drop Down
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 27.September.2007
Beskeder: 1169
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan34 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.December.2009 kl. 12:36
Tilykke med den. Den ser sku godt du.

Der er vel også lidt mere smæk i den end Jumbo,en??
Jan Larsen
Egtved
(AKD34)
Voksene mænd må også lege
Honda Rincon TRX 680/FGA
Gorilla 3,0 Line Dynex-75   
JL Rear Bumper. Skid Plate.
Kone med Honda Rincon 680FA.
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.December.2009 kl. 12:43
Tak Jan34

Ja det håber jeg, har som sagt ikke været ude og køre på den i nu - ikke så glad for det salt de smider Wink så har forhåbentlig en god oplevelse tilgode her til foråret. Tongue

Glædelig Jul & Godt Nytår til Jer alle her på forumet.

Thumbs Up

Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 01.September.2007
Beskeder: 161
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.December.2009 kl. 21:14
Ja det er en fed maskine. Overvejer også lidt om jeg skal have min Dinli på plader eller Jumboèn skal på plader.
SMC Jumbo 302
Dinli 450 Nitrogen Edition
Til top
casper h Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 18.August.2009
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casper h Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.Januar.2010 kl. 13:58
Jeg er imponeret over at du kan holde dig fra at køre på den Clap
Mvh
Casper
AIE Magmax275
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.Januar.2010 kl. 15:35
Der er osse svært, kun nu være sjovt og køre rundt i sneen på den, men den står i en varm garage 30 km. fra hvor vi bor, så skal køre lidt for at få  fat i den. Wink
Mvh Per Hansen
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.Marts.2010 kl. 20:48
Så fik jeg endelig maskinen ud af sit vinterhi Tongue, kørte min alleførste tur på den i går Smile, og min anden tur i dag Smile, dejlig dejlig kørtøj. Wink

Der er noget power i den - den køre sgu godt, ligger rigtig godt på vejen, føles meget stabil, så jeg glæder mig helt vildt til at få kørt en masse km. på den her i løbet af sommeren. Tongue Tongue Hug
Mvh Per Hansen
Til top
casper h Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 18.August.2009
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casper h Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27.Marts.2010 kl. 20:18
Lækkert du endelig fik den ud på vejen Wink
Hvordan er den i forhold til din gamle?
Mvh
Casper
AIE Magmax275
Til top
jonas boye Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 28.Marts.2010
Land: danmark
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonas boye Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31.Marts.2010 kl. 21:43
flot maskine tillykke med den... Smile
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.April.2010 kl. 19:00
Dejligt vejr i dag,  Tongue ja hvad bruger man det til, en lille køretur i naturen på 100 km. på maskinen, Tongue og den spinder som en kat....Hug  uha hvor jeg allerede glæder mig til næste tur i naturen. Big smile
Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.April.2010 kl. 19:18
Ja der har været lækkert vejr idag. Jeg har også været ude og trille en lille tur på min idag efter vinteren.
SMC Jumbo 302
Til top
jonas boye Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 28.Marts.2010
Land: danmark
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonas boye Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.April.2010 kl. 21:15
har også været ude og kører med min yamaha Big smile
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.April.2010 kl. 21:42
Hej Lars B

Hvadså har du besluttet dig? Wink Skal du have ny maskine? Wink
Mvh Per Hansen
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.April.2010 kl. 21:44
Hej Jonas

Hvadså er din yamaha på plader, eller har du været i terrænet og gi´ den gas. Wink
Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.April.2010 kl. 21:44
Nej ikke endnu. Der kommer muligvis en og kigger på Dinli i næste uge. Så må vi tage den derfra Wink
SMC Jumbo 302
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.April.2010 kl. 21:48
Ja okay det bliver spændende, men den ser osse godt ud din hvide Dinli, så den burde ikke være svær og kom af med. Tongue
Mvh Per Hansen
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.April.2010 kl. 21:49
Ja den er som ny. Det er næsten ikke til at se den har kørt Smile
SMC Jumbo 302
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down