![]() |
Atv-forårstur |
Besvar
|
| Forfatter | |
topperharley
Junior medlem
Medlem siden: 02.August.2009 Land: Danmark,Roskild Status: Offline Beskeder: 33 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Atv-forårsturSendt: 24.Januar.2010 kl. 18:58 |
|
Er der nogen der ved, om der arrangeres kørsel på ATV´ere til åbningen af Bakken i København?
Jeg tror det kunne være en herlig oplevelse, og ville rigtig gerne deltage..
Mvh,
Topperharley.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jarvig
Yngling medlem
Medlem siden: 08.Juni.2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 244 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26.Januar.2010 kl. 13:36 |
|
Hej,
Det kan desværre ikke lade sig gøre. Forsøgte i 2008 men blev "smidt" væk af Politiet da jeg på vej ind fra en sidegade. En kammerat var kommet noget tidligere før de afspærrede Nørrebrogade af. Han blev efter ca 3-5km. kørsel pillet ud af "Køen" af Politiet. Så den eneste mulighed er, at køre deropaf, før paraden, og holde ind ved starandvejen. Det er jeg sikker på, at jeg kan skrabe ca. 2 flere med til...
Endvidere kørte jeg rundt med 12-14 svnskere sidste år i sommers. Det var en fed oplevelse. Lige fra langelinine til Gilleje hvor vi sluttede af med at spise fisk på havnen!
Vi forsøgte også at lave flere køreture sidste år - men det er ikke meget interesse for dette.
Men vi vil gøre vores så vi kan evt lave møde spots ved Langelinie og andre steder, hvor vi så i samlet flok køere fra A-B
/Claus
|
|
![]() |
|
topperharley
Junior medlem
Medlem siden: 02.August.2009 Land: Danmark,Roskild Status: Offline Beskeder: 33 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26.Januar.2010 kl. 17:48 |
|
Hej Claus,
Tak for svaret..
Det var dog ærgeligt, men jeg er nu klar til at mødes med andre og tage turen deropad alligevel hvis interessen er der ved Bakkens åbning.
Og ang. ture, så er jeg helt klar! Så længe der er på sjalland..
Jeg kørte min nye Dinlli fra Herning(ca) og til Roskilde da jeg købte den.. Og det var da en smule langt
Du har garanteret meget mere styr på det her forum end jeg har, så skulle vi ikke prøve at arrangere en tur?
Torben.
|
|
![]() |
|
topperharley
Junior medlem
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26.Januar.2010 kl. 18:02 |
|
Man kunne jo prøve at arrangere turen i så god tid, at der var rig mulighed for andre medlemmer at springe til..
Nu er jeg begyndt at checke dette forum ofte, så jeg er opdateret.
T.
|
|
![]() |
|
Jarvig
Yngling medlem
Medlem siden: 08.Juni.2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 244 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26.Januar.2010 kl. 18:44 |
|
Så har vi jo allerede en lille tur på bedding. Hvis vind og vejr holder, så kunne en "Bakke-Tur" være en mulighed! |
|
![]() |
|
topperharley
Junior medlem
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27.Januar.2010 kl. 08:45 |
|
Den er jeg med på.. Nu kan jeg ikke lige huske hvad dato Bakken åbner, men jeg holder dagen åben
Så må vi håbe at der er andre der springer på!
|
|
![]() |
|
topperharley
Junior medlem
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27.Januar.2010 kl. 12:29 |
|
Jeg har været inde og se på hedelands motorklub i Roskilde, og de arrangerer træningsdage for Quads..(I hvert fald sidste år) Måske har det interesse? Det har det helt sikkert for mig, skal bare lige have nogle off-road hjul på Dinli´en. Så er jeg køreklar. Jeg kender også en del der kører 700cc Grizzly som også gerne vil være med, hvis det kunne lade sig gøre. Jeg graver lidt mere i det..
|
|
![]() |
|
brogger
Nybegynder
Medlem siden: 15.September.2009 Land: ølsted Status: Offline Beskeder: 3 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19.Marts.2010 kl. 22:48 |
|
jeg er klar på en bakketur... det er nu her på torsdag... hvis der er nogle der er friske kan i så ikke lige skrive hvor og hvornår vi mødes?
|
|
|
skovens hurtigste dyr, har fire hjul og et styr!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |