![]() |
RYSTENDE |
Besvar
|
| Forfatter | |
BR sport
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
ATV forhandler Medlem siden: 15.April.2009 Land: Midtfyn, DK Status: Offline Beskeder: 477 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: RYSTENDESendt: 28.Januar.2010 kl. 18:17 |
|
Ju-huuuu eller?
I tirsdags var jeg ude og lege lidt med min ATV og min nye sneskraber, så jeg blev godt træt i kardarveret. Om aftenen blev den pænt parkeret, så den var klar til at rykke ud igen. Hen på aftenen kom jeg i tanke om, at det var da ikke så godt at lade den stå med nøglen i tændingslåsen, lige klar til at køre ud af værkstedet. Så da jeg i mine lange underhylere (termoundertøj) var i værkstedet og fyre for sidste gang, så tog jeg da lige nøglen med i hånden og fik fyret, så der var varmtvand til morgenen. Næste dag arbejdede jeg med at montere udstyr på en anden ATV og den kom til at se rigtig flot ud. Idag har jeg så været ude og rydde lidt op/rundt og ville egentlig gøre klar til sne igen, så jeg fik fyldt lidt benzin på dyret. Senere fandt jeg ud af at nøglen manglede og jeg endevendte min normale "smidepladser", værkstedet og kunne bare ikke finde den. Så har jeg måttet varsko venner og bekendte, jeg har været hos/i kontakt med siden den blev parkeret i værkstedet. Til aften fandt jeg så nøglen, inde i brændekedlen, da jeg skulle tage aske ud.... Man bliver sgu lidt nervøs, hvad fanden går man egentlig og laver............
Det kan i hvert fald ikke være alderdommen, jeg føler mig som en ung 30 årig gut ! Redigeret af BR sport - 28.Januar.2010 kl. 18:34 |
|
|
https://www.brsport.dk
Sort 2010 Sportsman 850 XP EPS Rød 2009 Sportsman 850 XP EPS Grøn 2008 Sportsman 800 HO EFI 2009 RZRs 800 2x Predator 90 Predator 50 < |
|
![]() |
|
![]() |
|
Thomas Agatz
Medlem siden: 19.August.2007 Status: Offline Beskeder: 370 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 28.Januar.2010 kl. 18:52 |
|
Ha ha ha, for fanden Bjarne!
Tag dig sammen mand!
|
|
|
Tykke mænd kan også have tynd mave.
|
|
![]() |
|
BR sport
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
ATV forhandler Medlem siden: 15.April.2009 Land: Midtfyn, DK Status: Offline Beskeder: 477 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 28.Januar.2010 kl. 18:59 |
|
|
|
|
Sort 2010 Sportsman 850 XP EPS Rød 2009 Sportsman 850 XP EPS Grøn 2008 Sportsman 800 HO EFI 2009 RZRs 800 2x Predator 90 Predator 50 < |
|
![]() |
|
Jan34
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 27.September.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1169 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 28.Januar.2010 kl. 21:27 |
|
Morale er. køb et stokerfyr................................ha ha ha det er sku ok Bjarne. Du kan jo være glad for det ikke var en Can Am du har. Den har nemlig startspære som sidder i nøglen. Så hvis jeg skulle give et råd mens der er tid...... Bertil du må se at få elvarme i huset. |
|
|
Jan Larsen
Egtved (AKD34) Voksene mænd må også lege Honda Rincon TRX 680/FGA Gorilla 3,0 Line Dynex-75 JL Rear Bumper. Skid Plate. Kone med Honda Rincon 680FA. |
|
![]() |
|
jobbe
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Kasser Medlem siden: 10.Januar.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1524 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 28.Januar.2010 kl. 23:37 |
|
Ja det var jo det første sted jeg havde kigget eller i køleskabet....
Redigeret af jobbe - 31.Januar.2010 kl. 00:10 |
|
![]() |
|
graver
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Medlem siden: 23.Februar.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 124 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 29.Januar.2010 kl. 19:20 |
|
he he ,,, jeg ved bertil har stoker ,, meen sur røv !
|
|
|
polaris sportsman 850 xp esp ´09 3500 lbs spil for+bag
27" Kenda bear-claw bigfoot. + div. praktisk gejl |
|
![]() |
|
Hondine
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Medlem siden: 17.December.2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 96 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30.Januar.2010 kl. 13:29 |
|
Nu er jeg jo kun 29 år
|
|
|
AKD45
Hondiner har det sjovest. Honda Rincon 680 FA Bronco 2,5, dynex wire Dythorn....... |
|
![]() |
|
TM10
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 16.September.2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 251 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30.Januar.2010 kl. 17:38 |
|
Det er squ da godt du ikke har en halm kedel til big baller Bjarne - så var hele ATVen nok røget der ind
|
|
|
Med venlig hilsen
Thorbjørn Kawasaki-Brute Force® 750 4x4 Polaris RZR 800 |
|
![]() |
|
BR sport
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30.Januar.2010 kl. 18:09 |
|
Ja, så havde jeg sgu nok selv kørt den derind, og troet det var en opvarmet garage....
Men jeg er glad ved mine nøgler, de virker også uden gummi.....
|
|
|
|
![]() |
|
Minirye
Yngling medlem
Medlem siden: 16.Oktober.2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 62 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01.Februar.2010 kl. 21:11 |
|
nej, det er virkelig en brøler:P
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |