ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Quad, landbrugs- og utility ATV > Utility ATV
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Sne! ..igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sne! ..igen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Clublangeland Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 05.November.2009
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clublangeland Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sne! ..igen
    Sendt: 29.Januar.2010 kl. 11:28
Lige en vejrmelding her fra det sydfynske, Langeland for at være helt nøjagtig. Siden igår aftes er der faldet mellem 30-50 centimeter, Det ligger s***e højt nu, og det ligner det fortsætter. Kommer der bare noget vind, ja så er der ikke nogen der kan gøre noget.. ;)
Mathias Skov
Til top

Til top
styr Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 27.Maj.2008
Land: Denmark
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér styr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.Januar.2010 kl. 14:04
Det glæder mig !
Jeg skal ned omkring svendborg og lege hele weekenden :)
Til top
Junior medlem
Junior medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clublangeland Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.Januar.2010 kl. 18:19
Jeg tror ikke der er ligeså meget i Svendborg, min mor abejder der, og hun siger at det ikke er ligeså slemt ved Svenborg. ;)
Mathias Skov
Til top
liffen Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem

Medlem siden: 16.November.2009
Land: danmark
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér liffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.Januar.2010 kl. 20:14
hvorfor går sønderjylland altid forbi sne'en eller sne'en forbi sønderjylland - :-(
Til top
Junior medlem
Junior medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clublangeland Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.Januar.2010 kl. 10:25
Godt spørgsmål, her er vi så godt som sneet inde, der ligger nok i gennemsnit 60 cm over det hele.. ;)
Mathias Skov
Til top
liffen Se Drop Down

Medlem siden: 16.November.2009
Land: danmark
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér liffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.Januar.2010 kl. 10:48
det må være et drømmeland for en ATV ejer Cry
Til top
Thomas Agatz Se Drop Down

Medlem siden: 19.August.2007
Beskeder: 370
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Agatz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.Januar.2010 kl. 12:49
Jeg bor midt i det sydfynske, og der er kommet en pæn dyne i nat, men jeg synes det er meget svært at sætte tal på mængden, da der har været megen vind samtidig. Altså er der steder med 0 cm og 2 meter derfra ligger der 40 cm op ad et hegn. Men det blev da til en halv time med sneskovlen i morges.
Tykke mænd kan også have tynd mave.
Til top
Hondine Se Drop Down

Medlem siden: 17.December.2008
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hondine Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.Januar.2010 kl. 13:15
Æv, hvor er I heldige.............. Desværre gik vi også fri denne gang.
AKD45
Hondiner har det sjovest.

Honda Rincon 680 FA
Bronco 2,5, dynex wire
Dythorn.......
Til top
Fejer Se Drop Down
Moderator

Medlem siden: 10.April.2006
Beskeder: 1026
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.Januar.2010 kl. 14:36
Her i glamsbjerg, Fyn. Har vi kun fået Ca. 10 cm men med fygning. Hele min 400 m. markvej var fuldstændig lukket af mellem 50-75 Cm sne. 1 time til at lave brugbart hul og 30 minuter til at pløje det sidste væk.

Redigeret af Fejer - 30.Januar.2010 kl. 14:40
Venlig Hilsen
Fejer.

Katten og Dunderklumpen fra Ny Assens.

Til top
Junior medlem
Junior medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clublangeland Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.Januar.2010 kl. 20:43
Det ser sgu ellers i orden ud det der fejer.. ;)
Mathias Skov
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down