![]() |
bøvl - black forest quad. |
Besvar
|
| Forfatter | |
liffen
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
Medlem siden: 16.November.2009 Land: danmark Status: Offline Beskeder: 34 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: bøvl - black forest quad.Sendt: 02.Februar.2010 kl. 18:13 |
|
Hey.
Hvis nogen af jer overvejer at købe stumper hos Black Forest Quad i Tyskland, så tænk jer godt om..!!!
De sendte mig noget forkert og vi snakker før jul og det er der ikke styr på endnu.
Har skrevet til dem flere gange, men de har kun svaret 2 gange.
Ringer man til dem, så henviser de at man skal henvende sig via mail.
Jeg ved ikke om der er andre som har erfaringer med dem - men kunde service, er noget man ikke får hos dem - måske skulle man bare smide lidt mere kassen og handle hos Rødkilde en anden gang.
Med sure opstød.
leif.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jan34
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 27.September.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1169 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Februar.2010 kl. 19:59 |
|
Det er sku da træls. hmm jeg har selv handlet hos dem uden nogen form for bøvel. Men fik jo også det jeg bestilte. |
|
|
Jan Larsen
Egtved (AKD34) Voksene mænd må også lege Honda Rincon TRX 680/FGA Gorilla 3,0 Line Dynex-75 JL Rear Bumper. Skid Plate. Kone med Honda Rincon 680FA. |
|
![]() |
|
jobbe
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Kasser Medlem siden: 10.Januar.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1524 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Februar.2010 kl. 19:59 |
|
Hmm..... jeg har handlet hos dem 8-10 gange og kun haft bøvl en gang og det rettede de ved at sende mig noget der var bedre og dyrere end det jeg oprindeligt havde købt.... og jeg ved der er flere her på forum der har handlet med dem uden bøvl...
|
|
![]() |
|
Fejer
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Moderator Medlem siden: 10.April.2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1026 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.Februar.2010 kl. 20:24 |
|
Thja jeg har også smidt en del Kr. dernede af flere omgange også uden bøvl.
|
|
|
Venlig Hilsen
Fejer. Katten og Dunderklumpen fra Ny Assens. |
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |