ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Quad, landbrugs- og utility ATV > Træf og mødesteder i terræn
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Terræn tur ud i fædrelandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Terræn tur ud i fædrelandet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wolv-Driver Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem

Medlem siden: 06.Februar.2010
Land: DK
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Wolv-Driver Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Terræn tur ud i fædrelandet
    Sendt: 06.Februar.2010 kl. 09:59
Hej drenge

Efter lidt tilfældig søgen rundt på nettet med 'ATV' som søgeord, fandt jeg denne fine side.
Så ville jeg jo lige høre om I arrangere nogle forskellige ture ud i landet?
Jeg kører på en Yamaha Wolverine 450 4x4 '06 og har haft lidt forskelligt de sidste 3 år.
Jeg har også et par kammerater der kører Raptor 660 og YFZ 450 som også er klar på en hygge tur en gang imellem.

Kan man følge med i kalenderen om kommende arrengementer?

Ser frem til at bruge en del tid her på siden og forhåbentlig ude i terrænet.
MVH. Anders Wolverine

Til top

Til top
Fejer Se Drop Down
Moderator

Medlem siden: 10.April.2006
Land: Denmark
Beskeder: 1026
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.Februar.2010 kl. 10:54
hej Anders.
både ja og nej.
Siden her gør som sådan ikke noget direkte for at holde træf " og dog den formidler kontakten" denne side her holder bare en rigtig god kontakt mellem alle os i Dk..
Men ATV KLUB DANMARK daglig tale AKD holder træf med jævne mellemrum, AKD er en klub der er sprunget ud fra siden her og har et tæt sammen arbejde imellem de 2. Så alle arangementer fra AKD bliver ofentlig gjort her på siden. og der er de skjulte sider til AKD medlemmer til snak om diverse.

AKD kan du læse meget mere om her.  http://atvklubdanmark.minisite.dk/

De er faktisk ude og få noget luft lige nu.

Jeg håber det hjælp lidt på forståelsen.
Venlig Hilsen
Fejer.

Katten og Dunderklumpen fra Ny Assens.

Til top
jobbe Se Drop Down
Kasser

Medlem siden: 10.Januar.2007
Beskeder: 1524
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jobbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.Februar.2010 kl. 19:11
Du kan se vores ture under sidste nyt på akd`s hjemmeside,vi har lige haft en fantastisk dag i det sydfynske....
Grizzly 700 FI
Polaris RZR S 800
Jesper Hansen...Team Sydfyn

http://atv4x4.dk

Til top
Wolv-Driver Se Drop Down

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Wolv-Driver Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.Februar.2010 kl. 20:17

Fejer: Tak for det fine svar.

Jobbe: Det lyder fedt! Jeg er 100% klar på at komme med på tur!
Det tror jeg også mine 2 andre kammi'er er.

Hvilke maskiner kører I på?
Er der forskellige klasser eller bare blandet?
Laver I baner eller hvordan?

MVH.
Anders
Anders, Østjylland.
Yamaha Wolverine 450 4x4, HMF udstødning, Champion 2000 Spil, SUNF 25" mudderdæk
Yamaha YFZ 450 Quad
Til top
Jan34 Se Drop Down
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 27.September.2007
Beskeder: 1169
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan34 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.Februar.2010 kl. 20:23
Der er også en del video på AKD,s side der kan se en masse af det vi lave og køre på

Thumbs Up
Jan Larsen
Egtved
(AKD34)
Voksene mænd må også lege
Honda Rincon TRX 680/FGA
Gorilla 3,0 Line Dynex-75   
JL Rear Bumper. Skid Plate.
Kone med Honda Rincon 680FA.
Til top
quadking Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 28.November.2007
Beskeder: 138
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér quadking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.Februar.2010 kl. 02:25
Hej Anders - hvis det går lidt over i ræs - her tænker jeg mest på de to kammeraters maskiner - så er der jo også siderne
www.quad-cross.dk og www.quaddanmark.dk  det er kørsel på bane - og hvis du holder øje med siden www.Quad-cross.dk så kommer der en åbent hus dag engang når sneen er smeltet et sted i det østjyske - hvor du kan komme med din 4 x 4 og prøve at køre på bane.
Til top
Wolv-Driver Se Drop Down

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Wolv-Driver Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.Februar.2010 kl. 10:16
Hej Quadking.
Jaa, jeg kender godt quaddanmark.dk
Jeg har også en YFZ  450 som jeg kører lidt baneræs på, men til foråret skal vi også til at køre noget mere bane.
Det lyder spændende med det der åbent hus.
Anders, Østjylland.
Yamaha Wolverine 450 4x4, HMF udstødning, Champion 2000 Spil, SUNF 25" mudderdæk
Yamaha YFZ 450 Quad
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down