ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Quad, landbrugs- og utility ATV > Quad racing
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: hvilke quad?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilke quad?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
casepuma Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 22.Marts.2009
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casepuma Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hvilke quad?
    Sendt: 10.Februar.2010 kl. 15:53
okay, tak for det...:)
Til top

Til top
Lars V Se Drop Down
Nybegynder
Nybegynder

Medlem siden: 27.August.2009
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.Februar.2010 kl. 18:05

Her i familien har vi både en 250 raptor og en 200 Blaster. De er begge gode begyndermaskiner. Raptoren er mere livlig når det kommer til køreengeskaber, den virker mere kontant og rå end Blasteren. Min søn på 12 startede på Raptoren, pga elstart. Da han lærte at starte Blasteren på kickstarteren, blev han helt vild med at køre på den.

Til top
casepuma Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casepuma Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.Februar.2010 kl. 20:33
okay, men jeg tror jeg køber en suzuki LT-Z 250 efter min konfimation.... PGA af at jeg kommer mest at køre på mark og i skov og der vil det nok være dejligt med bakgear....
Til top
quadking Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 28.November.2007
Beskeder: 138
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér quadking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.Februar.2010 kl. 03:01
Der er også bakgear på en Honda TRX 250EX og på en Honda TRX 300 EX - blot til din orientering!
Til top
casepuma Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casepuma Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.Februar.2010 kl. 14:56
okay...
Til top
jonas boye Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 28.Marts.2010
Land: danmark
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonas boye Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.August.2010 kl. 19:43
Ved godt det er en gammel tråd...  YFM 250R koster stadig 25000kr incl moms...

Redigeret af jonas boye - 02.August.2010 kl. 19:45
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down