ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Quad, landbrugs- og utility ATV > Quad racing
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: hvad skal jeg vælge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvad skal jeg vælge

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
atv-boy32 Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 28.April.2010
Land: danmark
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér atv-boy32 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hvad skal jeg vælge
    Sendt: 28.April.2010 kl. 15:15

skal til ud at ha en ny atv, hvilken af disse 2 skal jeg vælge:   Suzuki LT-Z 250

yamaha yzf 450
Til top

Til top
jonas boye Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 28.Marts.2010
Land: danmark
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonas boye Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.Maj.2010 kl. 11:12
jeg syntes du skal vælge en yamaha yzf 450 Thumbs Up
Til top
Wolv-Driver Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
ATV Klub Danmark (AKD) medlem

Medlem siden: 06.Februar.2010
Land: DK
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Wolv-Driver Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.Maj.2010 kl. 13:01
YFZ 450, Selfølgelig Smile
Anders, Østjylland.
Yamaha Wolverine 450 4x4, HMF udstødning, Champion 2000 Spil, SUNF 25" mudderdæk
Yamaha YFZ 450 Quad
Til top
Lars B. Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 01.September.2007
Land: Denmark
Beskeder: 160
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars B. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.Maj.2010 kl. 17:27
Det kommer vel an på hvad den skal bruges til? Husk på at Yamahaèn før årg. 2007 har dårlig smøring af krumtap samt cylinder og de kører ikke mange timer før det går til hvis ikke der er lavet ændringer i olie pumpe samt motor blok.

SMC Jumbo 302
Dinli 450 Nitrogen Edition
Til top
quadking Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 28.November.2007
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér quadking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.Maj.2010 kl. 23:35
Hvilken af de to du skal vælge afhænger af, hvad du skal bruge dem til? Hvis du vil køre quad-cross løb er Yamahaen at foretrække - men hvis du vil køre sammen med ATV klubben og på mark og i skov - så er Suzukien - eller en Honda 250 at foretrække rent holdbarhedsmæssigt.

Og der findes jo også en utillitymodel af Suzuki 250 - se f.eks.

Til top
metallica2 Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 26.Januar.2009
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér metallica2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.Juli.2010 kl. 23:07
Du SKAL købe en Yamaha Yz 125 DET ER EN ODRER!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down