ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Road ATV - Indregistreret ATV > Mødesteder og træf for indregistrerede ATV'er
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Youngtimertræf på Roskilde havn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Youngtimertræf på Roskilde havn - Dato for Begivenhed: 24.Juni.2010

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
topperharley Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 02.August.2009
Land: Danmark,Roskild
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topperharley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Kalender Begivenhed: Youngtimertræf på Roskilde havn
    Sendt: 21.Juni.2010 kl. 18:05
Hver torsdaga aften hele sommeren er der træf på Roskilde havn..
Træffet var i starten planlagt at skulle samle klassiske biler over 25 år. Men som tiden er gået, kommer der alt fra nye store ferrarier til motorcykler og nu også atv´er!

Så hvis der er nogen der er klar på en torsdagstur, så meld tilbage og vi kan mødes dernedeWink
De fleste plejer at komme omkring kl.19, men hvis man vil være sikker på at få en p-plads skal man nok komme en halv time før..

Når det er godt vejr, er der RIGTIG mange mennesker!!
Så kom frisk...Tongue

Topperharley.
Til top

Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 08.Juni.2008
Land: Denmark
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.Juni.2010 kl. 21:26
Det er jeg klart med på... DK skal godt nok spille torsdag, men evt. næste torsdag!!
Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01.Juli.2010 kl. 15:56
Er der nogen der er friske idag?.. jeg kunne godt være klar !
Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01.Juli.2010 kl. 23:13
---var der sammen med TOPPERHARLEY... gætter på, at der var ca 300-400 køretøjer af alle slags... Alt hvad man kunne ønske sig af... MC, US Muskelbiler, Oldtimer, Porscher, Ferrarie... alt :-)
Det sker imellem 19-21
Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.Juli.2010 kl. 17:55
Nogen der er friske på, at køre en tur til Roskilde imorgen torsdag den 8. juli.
Jeg vil køre fra Kbh. området ca. kl. 18.15-18.30 og vi kan aftale et pick-up sted på Roskildevej?

Evt.

Shell/7-Eleven Rødovre, Roskildevej

Roskildevej 360
Rødovre

Det er en oplevelse værd... kom frisk...
Til top
Niels g Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 19.September.2008
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels g Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.Juli.2010 kl. 19:22
Jeg er på hvis det er fedt vejr det er jo nærmest hjemmebane Tongue  Det er lige til at klare på traktorenThumbs Up
Til top
Junior medlem
Junior medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topperharley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.Juli.2010 kl. 20:19
Jeg kommer selvfølgelig osse Wink
Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.Juli.2010 kl. 09:06
Hej Niels,
Vil du komme på SHELL tanken? ... eller kører du direkte til Roskilde?

Vi holder lige øje med vejret, de har lovet noget regn...
Til top
Niels g Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels g Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.Juli.2010 kl. 13:40
Hej jarvig!

Jeg kører direkte. Jeg bor på den anden side af roskilde Smile
Har lige tjekket dmi. Det ser ikke ud som om der kommer noget regn Thumbs Up
Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.Juli.2010 kl. 14:19
Yes... vejret holder... Jeg er sikker på, at der ikke kommer flere fra Kbh. og omegn.. Så jeg kommer muligt lidt før. Men vi kan alle 3 aftale, at vi sørger for at parkerer så tæt på indgangen som muligt... Er det en ide..?
Til top
Niels g Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels g Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.Juli.2010 kl. 15:15

10-4 jeg er klar

Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28.Juli.2010 kl. 17:15
Nogle der skal på Roskilde havn imorgen??
Til top
DanMC Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem

Medlem siden: 25.Maj.2008
Land: KBH-Denmark
Beskeder: 253
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DanMC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28.Juli.2010 kl. 19:46
jeps, jeg er klar.
AKD 77.
Hyosung TE 450, mest på vej.
Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28.Juli.2010 kl. 19:57
Vi ser lige hvordan vejret bliver....

1. Jarvig
2. Scooooooter Kjeld
3. Dan MC
Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.Juli.2010 kl. 12:36
Det ser ud til, at det bliver kraftig regn, så jeg springer fra. Håber på bedre vejr næste torsdag....
Til top
DanMC Se Drop Down

Medlem siden: 25.Maj.2008
Land: KBH-Denmark
Beskeder: 253
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DanMC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.Juli.2010 kl. 14:26
OK, Kjeld kommer hellere ikke.
AKD 77.
Hyosung TE 450, mest på vej.
Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.August.2010 kl. 13:24
Tager til Roskilkde imorgen den 5. august...

1. Jarvig
2. Scooterkjeld

Hvis der er nogen der vil mødes på vejen til Roskilde, så skriv jer på tråden. Så aftaler vi nærmere om mødested.

Vi kører fra Vestegnen....
Til top
Junior medlem
Junior medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topperharley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.August.2010 kl. 18:27
Jeg kommer måske i morgen  hvis altså vejret holder... Og alt andet klapperSmile

Til top
Jarvig Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jarvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.August.2010 kl. 14:21
Det ser ud til at vejret holder, så vi ses på Roskilde Havn, hvor der sikkert, igen, kommer mange biler og MCér... Et sted der er værd at besøge, hvis man er til den slags :-)
Til top
Panik Se Drop Down

Medlem siden: 15.November.2009
Land: Danmark
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Panik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.August.2010 kl. 11:25
Er der nogle der ved hvornår det stopper der inde???
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down