ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Road ATV - Indregistreret ATV > Regler og love for indregistrerede ATV'er
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: hastighed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hastighed

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pepijn Se Drop Down
Nybegynder
Nybegynder

Medlem siden: 04.Juli.2010
Land: danmark
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pepijn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hastighed
    Sendt: 05.Juli.2010 kl. 22:17
Hej er der nogen herinde, der ved om man kan få en atv der min. kan køre 130 km/t.
altså LOVLIGT ?
da jeg har 2 venner der begge kører kawasaki ninja Cry og det kunne være lidt fedt bare at følge med, lidt af vejen. Wink

hilsen Pepijn
Patience is not a virtue, it is a waste of time.
Til top

Til top
Jan34 Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 27.September.2007
Land: Denmark
Beskeder: 1169
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan34 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.Juli.2010 kl. 08:45
Nu er der jo mange mærker og størelser der kan inreg til vej. Men du skal nok ikke regne med at en 150ccm kan. Du skriver ikke hvad for en maskine du tale om??

Mener at de genralt set ikke må køre mere end ca 80-90 kmt. Men jeg kan tage fejl.
Jan Larsen
Egtved
(AKD34)
Voksene mænd må også lege
Honda Rincon TRX 680/FGA
Gorilla 3,0 Line Dynex-75   
JL Rear Bumper. Skid Plate.
Kone med Honda Rincon 680FA.
Til top
pepijn Se Drop Down
Nybegynder
Nybegynder

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pepijn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.Juli.2010 kl. 20:21
tja mærket ved jeg ikke helt men det skal nok være omkring de 500 ccm Wink

Til top
Bager Se Drop Down

Medlem siden: 11.Juni.2007
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.Juli.2010 kl. 00:37
For at køre lovligt skal den begrænses til 20 hk. og så kommer du næppe til at følge med en ninja
René Larsen
Honda Rincon TRX 680 FA (06) warn 2,5. Foretrex 201 GPS.K&N air filter. Dynojet Powercommander.
Nakskov Lolland
Til top
Thomas Agatz Se Drop Down

Medlem siden: 19.August.2007
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Agatz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.Juli.2010 kl. 14:17
Det er vel ikke sådan, at du har overvejet at en Kawasaki Ninja og fx. Bruteforce er bygget til 2 forskellige ting? Skal Ninjaerne så også bygges om til at kunne følge med Bruteforceen igennem grusgraven og det 1 meter dybe mudderhul?
Tykke mænd kan også have tynd mave.
Til top
pepijn Se Drop Down
Nybegynder
Nybegynder

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pepijn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.Juli.2010 kl. 13:27
jo jo det er jeg klar over, men jeg tænkte om man ikke kunne få en der bare kunne følge med et normalt tempo. for jeg havde tænkt at tage et smut til holland Big smile men det er ikke det fedeste hvis den kun kan køre 80 - 90 km. Disapprove
Til top
Arctic Cat DK Se Drop Down
Atv forhandler
Atv forhandler

Medlem siden: 06.Maj.2009
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Arctic Cat DK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14.Juli.2010 kl. 15:50
Hej

En Arctic Cat 700 Cruiser går 130 km/t på motorvejen som standard og i fuldt lovlig gear.

Til top
Skoulsen Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 12.April.2010
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skoulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14.Juli.2010 kl. 16:29
Du skal nok lige overveje om du vil køre helt til holland på sådan en.

Min kører 140-150, den er ikke speciel rar og køre på efter de 110-120, så kunne ikke forestille mig en tur helt til holland på den :) Men det jo som man tager det.
Til top
Bager Se Drop Down

Medlem siden: 11.Juni.2007
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14.Juli.2010 kl. 17:32
jeg ville nødig køre mere end 110 , med mindre jeg havde 3 vejbaner for mig selv Confused
René Larsen
Honda Rincon TRX 680 FA (06) warn 2,5. Foretrex 201 GPS.K&N air filter. Dynojet Powercommander.
Nakskov Lolland
Til top
jobbe Se Drop Down
Kasser

Medlem siden: 10.Januar.2007
Beskeder: 1524
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jobbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14.Juli.2010 kl. 21:37
Citat: Bager

jeg ville nødig køre mere end 110 , med mindre jeg havde 3 vejbaner for mig selv Confused

Du er jo også fra lolland....LOL
Grizzly 700 FI
Polaris RZR S 800
Jesper Hansen...Team Sydfyn

http://atv4x4.dk

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down