ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Tekniske spørgsmål > Spørgsmål og svar til kvalitets-maskiner
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Hjælp til indregistreret atv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til indregistreret atv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fuglen Se Drop Down
Nybegynder
Nybegynder

Medlem siden: 22.Juli.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fuglen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til indregistreret atv
    Sendt: 22.Juli.2010 kl. 22:51
Hej, er helt ny på atvforum så ved ikke om jeg gør rigtigt og er på rigtige side så beklager hvis jeg ikke er.
Har en kina atv til pjat markræs men er blevet ret så vildt med det og kunne godt tænke mig en ny der er indreg. så er spørgsmålet til jer hvad der er godt at købe? max pris er ca 65.000 kr så enten ny eller lidt brugt. Er blevet lidt varm på Hyosung TE 450 men er sikker på i er bedre til at fortælle mig det:-)
Den skal bruges til bykørsel og tærren, ikke så meget landevej så optræk er vigtigere end topfart. Håber på lidt hjælp eller svar på hvor jeg skal stille spørgsmålet henne.
Mvh Fuglen
Til top

Til top
manni69 Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem

Medlem siden: 21.Maj.2008
Land: Denmark
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér manni69 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.Juli.2010 kl. 09:22
Suzuki quadrunner 160,
Honda trx 650trx Warn spil , ITP Mud Lite XTR 14"
Til top
manni69 Se Drop Down

Medlem siden: 21.Maj.2008
Land: Denmark
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér manni69 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.Juli.2010 kl. 09:29
du kan også se den i aktion i denne kanon video Cool
Suzuki quadrunner 160,
Honda trx 650trx Warn spil , ITP Mud Lite XTR 14"
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down