![]() |
King Quad - familiens sorte får? |
Besvar
|
| Forfatter | |
Molgaard
Junior medlem
Medlem siden: 22.Marts.2010 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 22 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: King Quad - familiens sorte får?Sendt: 27.Juli.2010 kl. 15:46 |
|
Jeg har siddet og brugt det meste af eftermiddagen på at læse de sidste 6 siders emner i "utility ATV" igennem.
Der var mange diskussioner om hvilken ATV der er den stærkeste og bedste arbejds ATV. Her var alle de kendte mærker oppe at vende bortset fra suzuki. Er der en grund til det? er king quad 750 ikke ligeså velegnet til de tunge opgaver som de andre "big bore" atv'er?
Jeg spørger fordi jeg vil købe en ATV, og så vidt jeg har researched er king quaden den billigste af de store ATV'er (tyske priser), hvorefter en Brute Force er den næst billigste. Så umiddelbart står valget mellem de to, hvor jeg ikke på stående fod kan finde argument for at købe den dyre (kawasakien), medmindre det er fordi den har mere power når det kommer til stykket. For på papiret ser de lige stærke ud. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit (forhåbentlig ) sidste spørgsmålHilsen Anders |
|
![]() |
|
![]() |
|
jobbe
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
Kasser Medlem siden: 10.Januar.2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1524 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27.Juli.2010 kl. 21:57 |
|
Nå en kinggoat er en fin maskine der bare ikke ha vundet så meget indpas på det danske maeked endnu men den er på vej og der kører efterhånden da også nogen stykker af dem i klubben....
|
|
![]() |
|
Thomas Agatz
Medlem siden: 19.August.2007 Status: Offline Beskeder: 369 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27.Juli.2010 kl. 23:08 |
|
Hvis maskinen er at et kendt mærke, og er på 500 ccm eller derover er der rigeligt kræfter til det hele, og lidt til. Suzukierne gør det skam helt fint! Men, som du så sikkert også har set i mange tråde: Gå nu ud og prøv dem. Der er store forskelle på dem alle. Listepriser er et udgangspunkt hos mange i disse tider. Suzuki har kørt med store nedslag i et halvt år.
|
|
|
Tykke mænd kan også have tynd mave.
|
|
![]() |
|
Molgaard
Junior medlem
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04.August.2010 kl. 11:19 |
|
Hej. Mange tak for svarene. :)
Min far og jeg har købt en maskine nu, og valget faldt på en Brute Force :D |
|
![]() |
|
busch
Medlem siden: 11.September.2008 Status: Offline Beskeder: 19 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04.August.2010 kl. 14:05 |
|
kanon
|
|
![]() |
|
Molgaard
Junior medlem
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04.August.2010 kl. 14:17 |
|
Mange tak :D
|
|
![]() |
|
nesloone
Nybegynder
Medlem siden: 27.August.2010 Status: Offline Beskeder: 7 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02.September.2010 kl. 08:32 |
|
Jeg har den sidste uge været rundt til en del forhandlere, og jo de vil alle gerne handle og rabatterne sidder løse disse dage....!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |