ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Quad, landbrugs- og utility ATV > Utility ATV
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: King Quad - familiens sorte får?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

King Quad - familiens sorte får?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Molgaard Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 22.Marts.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Molgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: King Quad - familiens sorte får?
    Sendt: 27.Juli.2010 kl. 15:46
Jeg har siddet og brugt det meste af eftermiddagen på at læse de sidste 6 siders emner i "utility ATV" igennem.

Der var mange diskussioner om hvilken ATV der er den stærkeste og bedste arbejds ATV. Her var alle de kendte mærker oppe at vende bortset fra suzuki. Er der en grund til det? er king quad 750 ikke ligeså velegnet til de tunge opgaver som de andre "big bore" atv'er?

Jeg spørger fordi jeg vil købe en ATV, og så vidt jeg har researched er king quaden den billigste af de store ATV'er (tyske priser), hvorefter en Brute Force er den næst billigste. 
Så umiddelbart står valget mellem de to, hvor jeg ikke på stående fod kan finde argument for at købe den dyre (kawasakien), medmindre det er fordi den har mere power når det kommer til stykket. For på papiret ser de lige stærke ud.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit (forhåbentlig Wink) sidste spørgsmål

Hilsen Anders 
Til top

Til top
jobbe Se Drop Down
ATV Klub Danmark (AKD) medlem
Kasser

Medlem siden: 10.Januar.2007
Land: Denmark
Beskeder: 1524
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jobbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27.Juli.2010 kl. 21:57
Nå en kinggoat er en fin maskine der bare ikke ha vundet så meget indpas på det danske maeked endnu men den er på vej og der kører efterhånden da også nogen stykker af dem i klubben....
Grizzly 700 FI
Polaris RZR S 800
Jesper Hansen...Team Sydfyn

http://atv4x4.dk

Til top
Thomas Agatz Se Drop Down

Medlem siden: 19.August.2007
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Agatz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27.Juli.2010 kl. 23:08
Hvis maskinen er at et kendt mærke, og er på 500 ccm eller derover er der rigeligt kræfter til det hele, og lidt til. Suzukierne gør det skam helt fint! Men, som du så sikkert også har set i mange tråde: Gå nu ud og prøv dem. Der er store forskelle på dem alle. Listepriser er et udgangspunkt hos mange i disse tider. Suzuki har kørt med store nedslag i et halvt år.
Tykke mænd kan også have tynd mave.
Til top
Molgaard Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Molgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.August.2010 kl. 11:19
Hej. Mange tak for svarene. :)

Min far og jeg har købt en maskine nu, og valget faldt på en Brute Force :D
Til top
busch Se Drop Down

Medlem siden: 11.September.2008
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér busch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.August.2010 kl. 14:05
kanonSmile tillykke
mvh Peter
Til top
Molgaard Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Molgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.August.2010 kl. 14:17
Mange tak :D
Til top
nesloone Se Drop Down
Nybegynder
Nybegynder

Medlem siden: 27.August.2010
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nesloone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.September.2010 kl. 08:32
Jeg har den sidste uge været rundt til en del forhandlere, og jo de vil alle gerne handle og rabatterne sidder løse disse dage....!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down