ATV Forum Websted
Forum Start Forum Start > Road ATV - Indregistreret ATV > Ideer, tips og tricks til indregistrerede ATV'er
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: DInli 450 med 14 t. fælge bag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DInli 450 med 14 t. fælge bag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 31.Juli.2009
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: DInli 450 med 14 t. fælge bag
    Sendt: 28.Juli.2010 kl. 11:51

Så har jeg lige prøvet at montere 2 stk. 14 tommer fælge på min Dinli 450 som Ronnie ved http://atvatv.dk/ var så flink og låne mig, de sidder normalt på en ADLY 500S - hold da op en mærkbar forskel det gav på kørslen, en meget mere rolig motorgang ved højre hastighed, hvad selvfølgelig er naturligt - det svar jo til en rimelig stor gearing. Tongue

Må se om Ronnie er til og forhandle med, så er jeg ret sikker på de kommer på Dinli´en bag på Tongue, da de jo desværre ikke passer foran, da det er andre boltafstand. Cry

Her er lige et billede af maskinen med fælgene på...Wink

Mvh Per Hansen
Køre Dinli 450 med spacere,Aluhjul,gadedæk,komplet gearingskit,kolpin bagage box kontur.
Køre mest på vejen. :o)
Til top

Til top
Skoulsen Se Drop Down
Junior medlem
Junior medlem

Medlem siden: 12.April.2010
Land: danmark
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skoulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28.Juli.2010 kl. 16:43
Wauw, det pynter alligevel :)
Til top
hansenper Se Drop Down
Yngling medlem
Yngling medlem

Medlem siden: 31.Juli.2009
Land: Denmark
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.August.2010 kl. 23:45
Så er fælgene købt og monteret Hug og de er selvfølgelig købt ved Ronni ved http://atvatv.dk/ Tongue.

Kan varmt anbefalde 14 tommer bag på - burde faktisk være standard, det er en helt anden maskine og køre på, det er som sagt også lidt af en gearing der er sket.... Tongue
Mvh Per Hansen
Køre Dinli 450 med spacere,Aluhjul,gadedæk,komplet gearingskit,kolpin bagage box kontur.
Køre mest på vejen. :o)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down